عروض بيم الأثنين 19 أغسطس 2024 – العرض الأسبوعي

عروض بيم الأثنين 19 أغسطس 2024 – العرض الأسبوعي . أقوى و أحدث الأسعار بخصومات رائعة على طلبات و احتياجات البيت من بيم مصر BIM MISR . تبدأ العروض من اليوم الأثنين الموافق : 19 أغسطس 2024 .

يا سلام على عروض بيم الأسبوع ده ! بصراحة .. كل ما أفتح العروض بتاعهم ألاقى مفاجأة جديدة . تخيلوا .. أسعار مش ممكنة على كل حاجة بتحتاجوها البيت ! من الخضار والفواكه الطازجة . لمنتجات الألبان . ومرورا باللحوم والدواجن . كل ده بأسعار هتخليكم تستغربوا . والأسبوع ده .. في عروض خاصة على منتجات الأطفال كمان ! يعني كل حاجة هتلاقوها في مكان واحد وبأسعار أقل . كذلك مش هقدر أقاوم وأروح أشتري حاجات كتير . وخصوصاً إن العروض دي هتفضل معانا طول الأسبوع . مين معايا هيروح بيم . أعلنت سلسلة متاجر بيم عن إطلاق عروضها الأسبوعية الجديدة .. والتي تبدأ من يوم الأثنين 19 أغسطس . وتشمل أيضا العروض تخفيضات كبيرة على مجموعة واسعة من المنتجات . بما في ذلك المواد الغذائية . والمشروبات . ومنتجات العناية الشخصية.

يهدف هذا العرض إلى توفير تجربة تسوق ممتعة لعملاء بيم . مع إمكانية شراء احتياجاتهم الأساسية بأسعار مخفضة . وتعتبر هذه العروض أيضا فرصة مثالية للتوفير على ميزانية الأسرة . خاصة مع ارتفاع الأسعار في الفترة الأخيرة .
عايز توفر فلوس كتير في مشترياتك؟ بيم جايبةلك العروض اللي هتخليك مبسوط! تخيلوا ، الأسعار اللي كنتوا بتحلموا بيها بقت حقيقة. مش بس كده، ده أيضا هتلاقوا تشكيلة كبيرة من المنتجات الطازجة والمشروبات اللي بتحبوها . فرصتك دلوقتي عشان تعمل مخزون للبيت وتوفر فلوس كتير. متفوتهاش

  • شاي أسود ناعم ( ناندي ) شاي كينيى فاخر عبوة 250 جرام بسعر 49.95 ج .
  • أيضا برطمان مش طبيعي ( قتيلو ) وزن 550 جرام بسعر 65 ج .
عروض بيم الأثنين 19 أغسطس 2024 - العرض الأسبوعي

BIM Offers Monday 19 August 2024 - Weekly Offer

شاهد أيضاً

Exception Weekly Deals are amazing! Enjoy huge discounts on a wide range of products from September 19th to 21st. Discover the offers now and don't miss out!

عروض إكسبشن – من 19 حتى 21 سبتمبر 2024 – Week End Offer

عروض إكسبشن الأسبوعية مذهلة! استمتع بخصومات هائلة على تشكيلة واسعة من المنتجات من 19 حتى …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *